UNİCO TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜ
UNİCO TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜ
Garanti Şartları

İade Koşulları

- Ürün iade süreçlerinde aranan en temel özellik ürünün satılabilirliğinin bozulup bozulmadığıdır. Dolayısı ile ürünün içeriğinin bozulmaması, orijinal kutu ve paket elemanlarıyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Ayrıca isminize düzenlenen fatura ve varsa diğer satış evraklarının da ürünle birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Özetle ürünü nasıl teslim aldıysanız aynı şekilde iade etmeniz gerekmektedir. Kurum ve firmalara satış yapılmış ise iadeler sadece "iade faturası" ile yapılabilir.

Kusurlu Ürünün İade Edilmesi

- Vermiş olduğunuz siparişler lojistik departmanımız tarafından kalite ve sağlamlık testleri yapıldıktan sonra kargoya teslim edilir. Eğer ki ürünün taşımadan kaynaklanan bir kusuru olduğunu düşünüyorsanız öncelikle ürünün ambalajına bakınız olmaması gereken bir ezilme yada hasar var ise ürünü kesinlikle teslim almamanız gerekmektedir. Ürünün hasarlı olduğunu düşünüyorsanız kabul etmeyerek iadesini başlatmış olursunuz. 

- Eğer ürünün hasarlı olduğunu teslim aldıktan sonra fark ederseniz ürününüzü yine iade edebilirsiniz. Bu durumda müşterinin herhangi bir hatası olmadığına hükmedilirse iadeniz yapılacaktır. Ancak müşteri hatası, söz konusu ise iadeniz kabul edilmeyebilir veya üretici firma ile görüşülerek onarımı yapılabilir veya onarım bedeli düşülerek iadesi gerçekleştirilebilir. 

İadesi Kabul Olmayan Ürünler

- Orijinal kutusu, ambalaj ekipmanları bozulmuş, tekrar satılabilirliğini yitirmiş, ürünleri iadesi kabul edilmemektedir. Ürün üzerinde tüketiciye özel değişiklik yapılmış ise ürün iadesi kabul edilememektedir.

Bire bir değişim garantili ürün iadesi

- Bu kapsama uyan ürünler, Genel garanti koşullarını sağlayabilmişse, garanti süresi boyunca aynı ürün ile birebir değişmektedir.

Whatsapp
İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et